Mijn eerste reis - Reisverslagen van Rosanne Haringhuizen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Rosanne Haringhuizen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ha die leuke mensen!
In dit dagboek kan je al mijn belevenissen en avonturen lezen uit het mooie, warme en gezellige Surinamibo!
Groetjes van Rosanne

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2006

Voedselpakketten & Onderzoek

14 Mei 2006

Overstromingen, Jaw Jaw en Palumeu!

13 April 2006

Laatste stagedag, things about Suriname

30 Maart 2006

Moksi alesi, baisigri anga Brownsberg

16 Maart 2006

Jufrou rsana & Holi Phagwa
Rosanne

Ha die leuke mensen! In dit dagboek kan je al mijn belevenissen en avonturen lezen uit het mooie, warme en gezellige Surinamibo! Groetjes van Rosanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42577

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 16 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: